maanantai 26. elokuuta 2013

Toisen itsestäänselvänä pitäminen parisuhteessa

Hämmentävää. Mieshenkilö juuri poistui asunnosta kapsäkkeineen. Meinasin tukehtua ahdistukseen, kun se pyöri täällä, kun haluan nyt IRTI siitä ja kaikesta ja jos se pyörii täällä, niin helvetti siinä pysty kukaan irtoaan ja olen varma, että se koko ajan kuvittelisi, että perun eroamisen. Joten ilmaisin sille hyvin selkeästi, että sen täytyy poistua tänään tai vuokraan heti vapaana olevan asunnon tänään ja menen sinne. Joten nyt hän on poistunut.

Se myönsi tänään pitäneensä mua itsestäänselvyytenä. Ja NYT se sitten lupasi kuun taivaalta ja muuttaa mitä tahansa vuokseni. Sellainen suututtaa. Olen tässä 8,5 vuotta odottanut, että se korjaisi tapansa ja ei. Ja sitten kun totean, että mulle riitti, niin SITTEN vasta tyyppiä kiinnostaa alkaa ottaa mua huomioon. Ei noin.

Tahdon sellaisen ihmisen, joka ottaa mua huomioon, kun olen siinä, ja jolle mun onnellisuus on tosi tärkeä asia ja joka kuuntelee toiveitani. Niin minäkin teen toiselle. Ei siitä muuten mitään tule.

Hmhp. Menköön nyt siis miettimään, ja ehkä se osaa sitten seuraavan naisen kanssa käyttäytyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti