keskiviikko 28. elokuuta 2013

Psykologinen vankila

Eilen illalla iski hepuli. Tajusin, että päästäkseni psykologisesti turvallisille vesille ja täydellisesti IRTI kaikesta, mun täytyy muuttaa. Suuri osa mun tän hetkisestä ahdistuksesta ja stressistä tulee varmasti siitä, että pelkään silmittömästi koko ajan, että jotenkin mystisesti päätyisin takaisin siihen psykologiseen vankilaan, jossa vietin niin kauan. Pelkään sitä kuollakseni. Kirjaimellisesti. Koska jos niin tapahtuisi, I would kill myself. No ei. Olisi yksi toinen vaihtoehto. Karkaisin HELVETIN kauas. Johkin Inariin. Eevin kanssa. Yhden matkalaukun kanssa. Kun vaan pääsee pakoon ja saa olla vapaa.

Joten tajusin, että toi kämppä on koko ajan uhkaava paikka. Siellä on sen ukkelin tavaroita joka puolella ja sillä on avain sinne ja sen koirakin pyörii siellä. Olen ahdistettu. En halua mitään merkkejä siitä elämääni.

Joten totesin, että mun on PAKKO muuttaa. Pois pois pois. Pian. Turvaan. Psykologinen sanktuari.

Hain 3 banaanilatikkoa kaupasta ja aloin raivata keittiön kaappeja. Lähinnä ukkelin tavaroita, koska totesin, että en voi laittaa meidän käytössä olevia astioita laatikkoon.

Sitten aloinkin ajatella, että ehkä mun ei olekaan pakko muuttaa vaan kasaan KAIKKI sen ukkelin kamata laatikoihin ja hinaan kellariin ja poistan sen asunnosta. Se on nyt siis ensimmäinen tehtävä.

Ja varmaan pitää käskeä sitä antaa avain. Vaikka siinä on tietysti hankalaa se, kun sen kamaa on sitten kellarissa ja sillä ei ole nyt kämppää. No, voihan se ottaa tarpeelliset kamat mukaansa johkin ja pimpottaa ovikelloa, jos tarvii jotain joskus.

Onneksi se ei ole enää aikoihin ollut siellä kirjoilla, joten virallisesti kämppä on MUN eikä sillä ole mitään oikeuttakaan pitää avainta ja tavaroita siellä.

Voi olla, ettei se riitä, vaan haluan silti muuttaa. Muutenkin liian iso ja ruma ja typerä kämppä.

Mun suuurin päämääräni on nyt IRROTA täydellisesti ja helvetin nopeasti ja juosta niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kauas psykologisesta vankilasta kuin ikinä mahdollista.

Nyt menen raivaan taloa heikkopäisenä uuteen uskoon. Eka käyn shoppaan kirpputorilta jotain hemaisevaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti