keskiviikko 24. toukokuuta 2017

Rakkaus, ilo ja yhteys

Kun eräs ystäväni sanoi, että riippuvuden vastakohta on lack of connection, tämä tuli mulle just oikeaan aikaan ja siitä alkoi ketjureaktio ja paljon palikoita loksahti paikoilleen. Oon sen jälkeen tajunnut, että mun tarvii täyttää elämäni yhteydellä, rakkaudella ja ILOLLA. Joskus on valmis eheytymään ja muutokseen, mutta jonkun pienen palikan tarvii vielä loksahtaa oikealle paikalle. Ja tää oli se palikka, minkä mä tarvitsin.

Tarvin mun oman "rat parkin". Elämän, joka on TÄYNNÄ kivoja asioita, jotka tuottaa iloa, rakkautta ja yhteyttä. Ilo on nyt se, mitä seuraan. Kompassi. Teen asioita, jotka lisää ILOA elämääni. Ilo ja yhteys ja rakkaus. Samalla aloin nähdä, miten monet asiat, joita tähän asti oon tehnyt, EI ole tuoneet minulle mitään noista. Päinvastoin ne on VIENEET pois niitä. Esim opiskelu ja itsensä muuraaminen kotiin kirjojen ja tiedon kanssa. Nyt tuntuu, et ne on ollet jonkinlaisia pakokeinoja. Että koska en oo löytänyt sitä YHTEYTTÄ ihmisiin, oon eristäytynyt kotiini ja yrittänyt sit vaan keksiä jotain tekemistä, mihin hukuttautua ja mistä repiä jotain mielekkyyden tunnetta elämäänsä. Niitten kanssa hengailu kuitenkin vain LISÄÄ tunnetta eristyneisyydestä ja vähentää myös iloa, koska se on enemmän jatkuvaa tappelua itsen kanssa ja pakottamista kuin, että nauttisin siitä.

En ollut ennen tätä mun revelationia ees tajunnut, miten ilotonta ja yhteydetöntä ja ANKEAA mun elämä on. Nyt on tullut olo, että mun ei tarvi enää tehdä asioita, jotka ei lisää yhteyttä, iloa ja rakkautta. En halua tehdä. MUTTA koska haluaisin työn, joka lisää rakkaden, ilon ja yhteyden tunnetta elämässäni, ja opiskelu voi olla ällöttävä väline päämäärän saavuttamiseksi, voin alistua opiskelun suorittamiseen, kunhan se ei tapahdu onnellisuuteni kustannuksella. Opiskelu on siis vain velvollisuus ja jotain, mitä pitää tehdä päästäkseen päämäärään. Siksi sille en uhraa yhtään ylimääräistä aikaa tai energiaa.

Mulla alkaa uusi elämä. "Rakkaus, ilo ja yhteys" -elämä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti