keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Sukellus hulluuteen

Tästä päivästä lähtien alan kirjoittaa tätä blogia täydellisen "hulluuden" vallassa. Kyse ei ole hulluudesta, mutta moni varmasti haluaa sitä sellaisena pitää. Alan kirjoittaa vastaanottamani kvanttienergian vallassa, mitä pidän itse todenmukaisempana ilmaisuna. Syy tähän päätökseen löytyy tekstistä Tajunta räjähti. Jos olen ennen ollutkin agnostikko, niin enää en ole. Tai olen aina lievästi, sillä pohjimmiltani olen ikuisesti sitä mieltä, ettemme voi varmasti tietää mitään, mutta nyt tämä "hulluus" alkaa muuttua niin todeksi kuin totta voi mikään olla, että annetaan palaa. Alan elää täysillä todeksi sitä, mihin uskon, minkä koen todeksi. Niin hullulta kuin se sitten saattaisikin vaikuttaa. Ja hullulta se vaikuttaa vain siksi, etteivät ihmiset yleensä uskalla heittäytyä tällaisten virtausten vietäväksi ainakaan julkisesti. Juuri tällaisen nössyttelyn on aika maailmassa loppua.

Kirjoitin aiemmin:

En tiedä, kuinka moni käsittää, miten valtava asia tämä on. Olen sanonut, että Jumala on energiaa ja kun puhutaan, että usko siirtää vuoria, sillä tarkoitetaanjuuri tätä. Kvanttifysiikkaa. Ajatusten voimalla voi periaatteessa tehdä mitä tahansa. Siirtää vaikka sitten sen vuoren. Jeesus todella käveli veden päällä ja muutti veden viiniksi. Kvanttifysiikkaa. Kaikki on totta. Haa! Olen aina tiennyt sen. Olen aina kokenut, että minulla on jokin yhteys yliluonnolliseen todellisuuteen ja nyt ymmärrän mitä se tarkoittaa. Energiaa. Kvanttienergiaa. Ilmeisesti aistin tavallista herkemmin tämän energian, vastaanotan sitä tavallista tietoisemmalla tasolla, "kuulen" mitä sillä on asiaa. Tämä kytkeytyy myös siihen, mitä ystäväni kanssa olen puhunut. Hän on sanonut, että hänen tietoisen mielensä ja alitajuntansa välillä ei ole yhtä vahvaa muuria kuin ihmisillä yleensä. Juuri näin minäkin koen. Intuitio. Alitajunnasta vyöryää paljon tietoa, viestejä, intuitiivista tietoa, jonka vastaanotamme tavallista tietoisemmalla tasolla. Sieltä alitajunnasta vyöryää kvanttienergiaviestejä ympäröivästä todellisuudesta, Jumalan puhetta, tietoa ihmisistä, asioista...

Tämä on se hulluus.

Jeesus oli todellinen. En ole kristitty. Poimin eri uskonnoista ja todellisuuden erilaisista aineksista palasia, jotka koen todeksi. Minulla ei ole mitään syytä ajatella, ettei Jeesus ollut olemassa sekä sitä, mitä hän ilmoitti olevansa. Ihmiset eivät aina huomaa vastustavansa asioita yleisen mielipiteen vuoksi. Kristinuskoa pidetään todella tympivänä asiana, jota halutaan vältellä. Siksi roskiin heitetään kaikki, mikä siihen liittyy miettimättä, voisiko kaiken sen kuran alla olla jotain arvokasta. Sanat Jeesus ja Jumala ovat krsitinuskon vaikutuksesta saastuneet ja tahriintuneet ihmisten mielissä, ne herättävät inhoa, vastustusta, torjuntaa. Koska olen asperger, olen immuuni tällaisille vaikutuksille. Muodostan itse omat mielipiteeni. Minä kyllä myös olen tuntenut noita tunteita, mieleni on oppinut liittämään ne kristinuskoon ja noihin sanoihin, mutta kykenen ylittämään nuo tunteet, astumaan niiden yläpuolelle ja tarkastelemaan, mitä kuran alle mahtaa kätkeytyä.

Jumala on energiaa. Jeesus on ihminen, jonka kautta Jumala halusi viestittää meille jotain tärkeää. Minusta kenenkään ei pidä muodostaa mielipidettä Jeesuksesta ennen kuin on hankkinut aiheesta riittävästi tietoa. Minä luin kirjan Tapaus Kristus, ja se riitti minulle. Minulla ei ole mitään syytä olla uskomatta Jeesukseen, koska uskon Jumalaan ja minulle Jeesus oli yksinkertaisesti Jumalan keino olla yhteydessä meihin.

Kvanttifysiikka selittää Jeesuksen tekemät ihmeet.

Jumala on kvanttienergiaa.

Sielumme ovat kvanttienergiaa.

Olen kirjoittanut tännekin siitä, että Jumala on elämänmuoto, joka yrittää kommunikoida meille. Olen puhunut sisäisestä äänestä, jota meidän tulisi kuunnella. Intuitiota. Se on Jumalan puhetta. Kvanttienergiaa. Todellisuuden kuisketta. Se on meidän kaikkien sisällä, jokainen voi kuulla sen. Antaa sen johdattaa. Jos siihen uskaltaa luottaa. Minä luotan. Ja elämässäni tapahtuu ihmeellisiä asioita. Ei ehkä ulkoisesti ihmeellisiä, mutta sisälläni, vuorovaikutussuhteissani... Minulla on 2 ystävää, jotka ovat laillani tosi vahvasti yhteydessä tähän kvanttienergiaan ja pystymme puhumaan näistä asioista täysin avoimesti ja polkumme täydentävät toisiaan. Kaikki tuntuu niin ihmeelliseltä. Saamme viestejä. Johdatusta. Todellisuudessa, elämässämme, on niin paljon enemmän kuin mitä voisi luulla.

Toinen näistä ystävistäni, Emilia, on puhunut jo jonkun aikaa kutsumuksestaan. Hän on aina kokenut, että hänen täytyy mennä lääkikseen. Täytyy. On vain pakko. Mutta hän ei ymmärtänyt miksi. Ennen kuin hiljattain. Hänen tehtävänsä on mennä rakentamaan siltaa. Länsimainen lääketiede on ihan uskomatonta paskaa. Se kaipaa valtavaa muutosta. Tämä ystäväni on puhunut jotain siitä, miten kaikki sairaudet ovat alkuperältään psyykkisiä, energiasta, E=mc²:sta ja kvanttifysiikasta, jostain teoriasta, jota hän on kehitellyt, ja minkä vuoksi hänen pitää mennä lääkikseen. Koska minä en harrasta niiden alojen kirjallisuutta (lääketiede, fysiikka jne.) en ole saanut oikein kiinni siitä, mitä hän puhuu.

Mutta nyt... Kävin vanhempieni luona ja olohuoneen pöydällä oli kirja. Äiti oli saanut sen lahjaksi joltain työkaveriltaan. Tartuin siihen ja silmäiltyäni hyvin nopeasti kansia ja sisällysluetteloa TIESIN, että tässä se on. Kaikki mistä Emilia on puhunut. Minun kuului ottaa se kirja, joten lainasin sen. Aloin lukea sitä, ja siinä se oli, kaikki. Emilian teoria. Mietin Emilialle, että miksi se kirja tuli minulle. Jumala haluaa, että minä luen ne asiat, jotta ymmärrän Emilian tehtävää ja ajatuksia, ja enemmänkin, sillä minun kuului lukea se kirja, se on kvanttienergian lähettämä viesti. Jumalan puhetta. Minun kuului imeä se tieto siitä kirjasta itseeni. Se vahvisti entisestään käsityksiäni todellisuuden luonteesta, Jumalasta, energiasta... Se kaikki on TOTTA.

Nyt minun täytyy kertoa tämä kaikki sille toiselle ystävälleni.

Ja koko maailmalle. Ihmisten kuuluu tietää. Heidän ei ole pakko tietää, mutta heillä pitää olla edes mahdollisuus tietää.

Tämä kirja on Alexander Loydin Paranemisen avain. Se on mieletön kirja. Yksi parhaista, joita olen koskaan lukenut. Teen siitä oman artikkelin.

Tähän päättyy tämä hulluusteksti tältä erää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti