keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Pääsykoe

Voihan pimputti! Koe on ensi tiistaina! Huh. Viimeinen suuri ponnistus menossa. Tässä voi vielä jopa käydä niin, että osaan kirjan niin täydellisesti kuin halusin. Ehkä. Ehkä.

Olen lukenut... Ei vaan opiskellut sen läpi 3 kertaa eli takonut sitä kallooni suurella vetelyydellä ja apinanraivolla (oikeasti olen käynyt sen läpi varmaan ainakin 5 kertaa, koska aina kun käyn jonkun luvun läpi, luen jokaisen alaluvun varmaan 3 kertaa läpi ja pohdin ja mietin ja luen uudestaan, ymmärtääkseni paremmin). Onneksi tässä ikävaiheessa osasin huomioida keskittymiskyvyttömän ja levottoman ja sekavan pääni rajoitteet ja valitsin hakukohteen sillä perusteella, johon voin kuvitella pääseväni niillä rajoituksilla varustettuna kuin olen. Eli on vain YKSI pääsykoekirja, joka sisällöllisesti on sen laatuista abstraktia spekulointia, että se soveltuu aivoilleni (filosofia).

Eilen aloitin Suuren Kertaamisen eli selitän kirjan koko sisällön ääneen (minulle paras tapa takoa tieto hermosoluihin). Puolet kerrattu, puolet jäljellä.

SITTEN kertaan sen vielä kerran läpi.

Ja sitten minä todennäköisesti osaan kaiken. Ainakin siinä määrin kuin ihmiseltä voi vaatia.

Jos tämä typerä keskittymishäiriöinen pää voisi pysyä pois täältä blogista nyt, kiitos. Menen siis kertaamaan tieteenfilosofiaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti