keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Selvästi seinähullu

(Tämä teksti on jatkoa jännitysnäytelmään nimeltä Meedio vai hullu)

Olen tullut siihen tulokseen, että olen täysin hullu. Menkat alkoi sitten maanantai-tiistaiyönä kunnolla ja tänään ovat loppumassa (minulla ihan normaalia, että vuotoa tulee kunnolla vain pari päivää ja sitten alkaa hiipua). Päätin eilen, että en ole raskaana ja olen kuvitellut kaiken. MUTTA myöhään illalla havaitsin mielestäni taas sitä lievää pahoinvointia, mutta selitin itselleni, että "ääliö, sä kuvittelet", mutta tänä aamuna sitä tuntui taas. Olen siis HULLU. Se pahoinvointi on luonteeltaan selvää raskauspahoinvointia eikä voi selittyä millään muulla, joten joko olen raskaana tai hullu. Eli hullu.

Sen lisäksi mielialani eivät ole vähääkään normaalit. Olen ollut nyt 3 päivää TODELLA depressiivinen ja itkuinen. Siis TODELLA. Aivan totaalisen epänormaali mielentila.

Olen hullu, hullu, hullu. Seinähullu.

Soitin äitiysneuvolaan ja sain lähetteen verikokeisiin. Kysyin koska kannattaa mennä, jos kiinnittyminen tapahtui sunnuntaina, ja sanoi, että jos jaksan odottaa, niin ensi viikon lopulla. Varasin sen sitten ensi viikon torstaiksi. Sitten katsotaan, miten hullu olen. Seinähullu.

Hmph. Nyt leikin sitten siihen asti hullua. Koska en nyt usko, että olen raskaana ja en halua olla, mutta aivoni eivät nyt usko, että en ole. Pyh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti