maanantai 27. elokuuta 2012

Nyt sain tarpeeksi!

Olen pitkään halunnut perustaa vaatekaupan, koska Suomesta ei saa kuin ketjuvaatteita, muotihömpötyksiä ja goottikamaa. Ai mikä puuttuu? Hippeilyvaatteet. Sellaiset metsänkeijukaishenkiset, vihreää, ruskeaa, vinoja leikkauksia, kerroksia, hameita kaikkea ihanaa.

Sitten olen halunnut perustaa pienen pähkinäkaupan, koska suhtaudun syvän epäluuloisesti saatavilla oleviin pähkinä- ja siementuotteisiin, koska ne pitäisi säilyttää PAKASTIMESSA ja pilkkopimeässä, ja näinkin säilytettynä esimerkiksi saksanpähkinä (joka on nopeiten pilaantuva) alkaa 6 kk kuluttua puusta putoamisesta olla mennyttä kamaa (rasva härskiintyy). Haluaisin tilata suoraan pähkinätiloilta pähkinöitä pakastimeen ja myydä niitä umpituoreena.

Sitten haluaisin maahantuoda playmobileja, koska ne on kivoja.

Ja sen lisäksi minulla on (jo) kustantamo, koska löydän niin paljon super kivoja kirjoja englannin kielellä, ja haluan kääntää ja julkaista niitä suomeksi.

En ole uskaltanut perustaa vaatekauppaa, koska inhoan riskien ottamista, mutta nyt minua rupesi tympimään tämän asian vältteleminen. Haen pienlainaa yrityksen käynnistyskuluihin ja katsotaan mitä tapahtuu. En minä siihen ainakaan kuole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti