tiistai 30. joulukuuta 2014

Reishi ja sikeä uni

Nyt on pakko todeta, että reishi vaikuttaa elimistössäni. Olen käyttänyt sitä päivittäin nyt viikon ajan ja kahtena viime yönä olen nukkunut kuin tukki. Tai oikeastaan toissayönä Eevi herätti 10ltä aamulla ja olin ihan poikki ja olo sellainen, kuin yöunta puuttuisi vielä satoja tunteja, ja kun Eevin isä haki Eevin puoli 1, menin suoraan nukkumaan ja nukuin VIISI TUNTIA! Ja tänä yönä nukuin 12 tuntia. Olen ihan varma, että reishi on asialla, koska elimistöni tuntuu imevän unta kuin sieni, hyvin ahnaasti. Koska reishi on adaptogeeni, arvelen, että se jotenkin on alkanut korjaamaan epätasapainotilaa elimistöstäni, olen ollut ainakin 1,5 vuotta ihan ylikuormittunut ja uupunut, joten ehkä se laittaa nyt aivot ja hermoston lepäämään.

Mielenkiintoista. Täytyy jatkaa käyttöä ja seurata tilannetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti