keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Maailmojen kohtaaminen

Tällaset ihmiset kuin minä tarvitaan parisuhteessa henkistä yhteenkuuluvuutta, sellasta, että kumppani on samassa maailmassa ja on samoja syviä kiinnostuksenkohteita tms. Että voi sitten YHDESSÄ olla siinä maailmassa ja sillon kumpikin ruokkii toisen intohimoja ja laajentaa sellasia syvällisiä ulottuvuuksia toistensa elämässä jne.

Mulle ei riitä, että voi elää vaan sellasta tavallista parisuhteen peruselämää niin, että olen yksin siinä syvässä maailmassani. Sillon en voi puhjeta täysin kukkaan ja laajentua niin laajaksi kuin voisin, jos joku jakaa ne mun kanssa. Jonkun kanssa voisi elää tosi hyvää tavallista elämää, sellasta jossa perustetaan perhe ja on lapsia ja parisuhde ja matkustetaan ja käydään ravintoloissa ja katsotaan ohjelmia sohvalla. Mut mulle ei sellanen riitä.

Odotan siis. Maailmojen kohtaamista. Tosin ei maailmojenkaan kohtaaminen riitä, jos ne kohtaavat täysin platonisesti. Odotan ja toivon siis ihmettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti