torstai 18. toukokuuta 2017

Predominantly hyperactive-impulsive type

Mun on ollut vaikea syvällisesti tajuta, et mulla on ADHD, koska mulla on "predominantly hyperactive-impulsive type" ja se on harvinaisin tyyppi. Ja sitten vielä tohon lisäksi se, että tosta taas sanotaan aina, että "often have a high amount of physical energy", kun minä taas oon aina ollut helvetin laiska fyysisesti. Mun hyperaktiivisuus ilmenee eniten mentaalisena hyperlevottomuutena, pää kuhisee ja tulvii, ja joo, liikehdin koko ajan, liikutan käsiä, jalkoja, kiemurtelen jne. mut saatan siis maata sängyssä tai istua, kun teen siitä. Ja sitten mun SUU. Loputon tulviva verbaalinen tulva. Ja ylipäätään se järjetön levottomuus aiheuttaa loputtomasti ongelmia ja ilmentymiä, kun heikkopäisenä etsii koko ajan JOTAIN. Koko ajan "on the go". Mut enemmän pään sisällä tai sit se ilmenee vaikka, et pakko hakea jotan herkkuja kaupasta tai pakko etsiä kuuma mies, et on äksöniä jne. Pakko koko ajan jotain. Mut en mä sanoisi, et "often have a high amount of physical energy" tai ettei tollanen lause tavota sitä, mitä se on tai kuvaa sitä hyvin tai en ees silleen samaistu siihen.

Niin joo. Hiukan on kestänyt kaivaa tää totuus esiin niin, et se on kirkastunut äärettömän suureksi valoksi päässäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti